Blog

Bij Emixion zijn we gepassioneerd door de dynamische wereld van digitale marketing, we delen graag onze kennis, inzichten en tips met jou middels onze galactic insights. Onze blog is jouw toegangspoort tot de laatste ontwikkelingen en trends in online marketing, SEO, social media, contentstrategie, branding, design en nog veel meer. Laat je inspireren en laat ons weten hoe we jou kunnen helpen om online succes te behalen.

Blog

zoekmachine adverteren - emixion

Alles over Performance Max campagnes in Google Ads

Online adverteren verandert continu. Eén van de grootste innovaties van de afgelopen jaren binnen Google Ads is de introductie van Performance Max-campagnes. Deze campagnevorm belooft meer automatisering, betere prestaties en een breder bereik. Maar wat houdt het precies in, en hoe haal je er het maximale uit? In dit artikel leggen we je alles...
Online adverteren verandert continu. Eén van de grootste innovaties van de afgelopen jaren binnen Google Ads is de introductie van Performance...
Landingspagina voorbeeld

Wat is een goede landingspagina?

Een landingspagina is een speciaal ontworpen webpagina die als doel heeft om bezoekers te converteren naar leads of klanten. Of je nu een product verkoopt, inschrijvingen verzamelt of een gratis whitepaper of e-book aanbiedt, een effectieve landingspagina speelt een cruciale rol in online marketing. Maar wat is een landingspagina precies en hoe...
Een landingspagina is een speciaal ontworpen webpagina die als doel heeft om bezoekers te converteren naar leads of klanten. Of je nu een product...
Zoekvolume_kans op conversie

Zoekwoorden onderzoek: waar moet ik beginnen?

Zoekwoorden onderzoek is een cruciaal onderdeel van elke effectieve online marketingstrategie. Het helpt je om inzicht te krijgen in wat je doelgroep zoekt en bij het optimaliseren van je content, zodat je hoger in de zoekresultaten verschijnt. In deze blog bespreken we de stappen die je kunt nemen om te starten met een zoekwoorden analyse en hoe...
Zoekwoorden onderzoek is een cruciaal onderdeel van elke effectieve online marketingstrategie. Het helpt je om inzicht te krijgen in wat je doelgroep...
computerscherm met SEO resultaten

SEO en SEA: wat is het verschil?

Hoog scoren in zoekmachines zoals Google of Bing, wie wil dat nou niet? Maar hoe bereik je dat? Het antwoord ligt in het begrijpen van SEO en SEA. Elke seconde worden er bijna 40 duizend zoekopdrachten uitgevoerd op Google. Dat zijn maar liefst 3,5 miljard zoekopdrachten per dag en 1,2 biljoen zoekopdrachten per jaar! Maar slechts 10% van alle...
Hoog scoren in zoekmachines zoals Google of Bing, wie wil dat nou niet? Maar hoe bereik je dat? Het antwoord ligt in het begrijpen van SEO en SEA...